Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan! Neem dan direct contact met ons op.
Tevens kunt ons tijdens kantoortijden bereiken op nummer (+31) (0)10 248 11 22.
Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.

Laatste recensies

  • Onze kat had over hele dure schoenen heen geplast Wat een super spul onze kat had over een paar hele dure schoenen heen geplast en de stank kon ik er maar niet uithalen. Dankzij ecodor is het opgelost! M. vd Molen...

  • De hele bank onder de kattenpis! Vorig jaar nadat de katten een paar dagen alleen waren geweest was de hele bank onder gezeken. Toen redelijk snel ecodor gehaald en na 2 behandelingen was de bank weer fris. Vorige week waren we weer een weekendje van huis en weer de hele bank...

  • Fantastische geurbestrijder voor rond de kattenbak! Ik gebruik voor mijn drie katten al een paar jaar deze fantastische geurbestrijder rond de kattenbak. Er is volgens mij niet een beter product te krijgen, het is geurloos en bestrijd uitstekend de urine geur zonder een parfumlucht of iets...

  • Een gedeelte van de vloer is al stank vrij. Een kamer vloer door dregt met Urine. Diverse schoonmaak experts er bij gehaald, Maar niemand kon de klus klaren. Zo iets ergs hadden ze nog nooit aangetroffen. Iedereen had het opgegeven. Nu zelf aan de slag met uF2000 en langzaam wordt de geur...

  • De geur is nu echt verdwenen! Eindelijk een product dat urinegeur bestrijdt, allerlei andere produkten geprobeerd zonder succes. De geur is nu echt verdwenen! Bestellen